Ogłoszenie

Uwaga !!!

Udostępniamy Ci całą zgromadzoną tu widzę i jeszcze więcej na szkoleniach uwodzenia i flirtu:

Szkoła uwodzenia Be Alpha

Oto przykładowa opinia:

"(...)Czuje się tak zdopingowany wiedzą jaką posiadłem, że przewyższyło to moje wszelkie oczekiwania. Podrywanie lasek stało sie tak proste, że sam w to nie wierze(...) "


Emil, 24l. (emilgtw@wp.pl),
Be Alpha Intensywny



Serdecznie zapraszamy!

Kurs uwodzenia



#1 03-10-2006 00:23:04

b1aly

VIP

9558393
Skąd: SOSNOWIEC
Zarejestrowany: 27-09-2006
Posty: 87

Powerfull seduction 2...

Łączenie stanów emocjonalnych ze sobą
Po tym jak wywołasz w kobiecie dowolny stan emocjonalny,
musisz sprawić, aby poza jej świadomością połączyła go z Tobą.
Gestykulacja ciała
Gesty ciała są odbierane przez umysł na poziomie nieświadomym,
co wykorzystujemy podczas rozmowy z kobietą do połączenia
stanu emocjonalnego z Twoją osobą. Gesty polegają na
delikatnym pokazaniu na siebie, najczęściej poprzez dotyk swojej
klatki piersiowej. Poniżej przedstawiamy przykłady.
„Gdybyś miała… zupełnie nagle… poczuć… ten szczególny stan…
zaintrygowania… jakimś facetem(w tym momencie pokazujecie
ręką na siebie, pamiętaj, aby ten gest był „delikatny", lecz
wystarczająco zauważalny)"
„Wiesz jak to jest, gdy… jesteś kimś zaciekawiona(pokaz na
siebie)… i zaczynasz odkrywać, że chcesz wiedzieć o tej osobie
(pokaż na siebie) niemalże wszystko, nawet takie rzeczy…
których nie wiesz nawet o swoich najlepszych przyjaciółkach
Powyżej został przedstawiony barwny opis stanu zaciekawienia,
oczywiście Ty możesz opisać to w inny sposób, ponieważ ilość
sposobów opisania jakiegoś stanu jest nieograniczona.
Włączenie do rozmowy 3 systemów reprezentacji
Zastosowanie 3 systemów reprezentacji (słuchowego,
wzrokowego i kinestetycznego) podczas rozmowy nie tylko,
przyczynia się do połączenia stanów ze sobą, ale i również do
wywołania transu, a to sprawi, że kobieta będzie jeszcze bardziej
podatna na Twoje sugestie. Poniżej przedstawiamy przykładowa
strukturę, w której zastosowaliśmy 3 systemy reprezentacji.
„To ciekawe, że… w dzisiejszych czasach… ludzie tak szybko się
w sobie… zakochują… to jest tak jak wtedy, gdy… patrzysz się
na tą osobę…(sys. wzrokowy) słuchasz głosu tej osoby(sys.
słuchowy) i czujesz(sys. kinestetyczny) ten szczególny… rodzaj
doznania w twoim ciele, który mówi ci … ze to jest... to bardzo
specyficzne uczucie nazywane… miłością"
Gdy użyjesz podczas rozmowy takich zwrotów jak „patrzysz się
na tą osobę", „słuchasz głosu tej osoby" spowoduje, iż kobieta
odniesie do Twojej osoby opisywany stan (w tym przypadku stan
zakochania), ponieważ to właśnie w chwili, gdy wypowiadasz
pattern, kobieta słucha Twojego głosu i patrzy się na Ciebie.
Słowo „czujesz", które jest predykatem systemu kinestetycznego
zostało tutaj dodane w celu zaangażowania wszystkich
systemów reprezentacji po to, aby wprowadzić kobietę w trans.
Wtrącenie do zdania
Wtrącenie do zdania w ciekawy sposób łączy wywołany stan
emocjonalny z Twoją osobą. Polega to na „dopowiedzeniu"
krótkiego zdania, a czasami tylko kilku słów do wcześniej
stworzonego patternu. Poniżej przedstawiamy przykłady.
„Czy kiedykolwiek… zupełnie nieoczekiwanie… i z jakiś
tajemniczych powodów zdarzyło ci się… zafascynować zupełnie
przypadkowo spotkaną osobą… aż do tego stopnia… że
przyłapałaś siebie na tym… że zaczynasz wyobrażać sobie
rozmaite rzeczy… które robisz… ze mną tak jest, że uważam, że
bardzo fascynujące osoby trafiają się niezwykle rzadko"
„Wiesz jak to jest, gdy… w pewnej chwili… zaczynasz odkrywać,
że się… zakochujesz… we mnie jest taki pogląd, że prawdziwa
miłość przychodzi spontanicznie"
Przyjrzyj się powyższym wtrąceniom, a szczególnie tym częściom
patternów „w kimś się zakochujesz… we mnie", "rozmaite
pikantne rzeczy… które robisz… ze mną". Wtrącenia są
oddzielnymi zdaniami, które na pozór wygłaszają naszą opinie(ze
mną tak jest, we mnie istnieje taki pogląd, mnie się wydaje, ja
uważam itp.), lecz tak naprawdę ich zadanie polega na
połączeniu wywołanego stanu z Tobą.
Łączenie wszystkich technik
„Wiesz jak to jest gdy… nagle zaczynasz odkrywać… że zupełnie
z jakiś tajemniczych powodów…osoba z którą rozmawiasz(pokaż
na siebie) zaczyna coraz bardziej zdobywać twoje… zaufanie…
bo wiesz to jest tak jak wtedy gdy patrzysz się na tą osobę…
słuchasz jej głosu… i czujesz że ufasz tej osobie(pokaż na siebie)
bo zaczynasz odczuwać ten szczególny rodzaj doznania w twoim
ciele… przejawiający się rozluźnieniem niemalże wszystkich
swojej głowie, który mówi ci „ to jest ktoś(pokaż na siebie) komu
ufam" a to sprawia, że w pewnej chwili… uświadamiasz sobie, że
możesz powiedzieć tej osobie(pokaż na siebie) każdą swoją
tajemnicę, nawet taką… której nie powiedziałabyś swojej
najlepszej przyjaciółce… to taki szczególny rodzaj więzi z tą
osobą (pokaż na siebie), który sprawia, że zaczynasz wyobrażać
sobie rozmaite rzeczy które robisz …ze mną tak jest że uważam,
iż takie osoby trafiają się niezwykle rzadko i są okazją która
trzeba łapać natychmiastowo bo rzeczy dostępne teraz, później
mogą być całkowicie nieosiągalne"



Lekcja 18 - Niszczenie konkurencji - jej partnera
Aby sprawić, żeby dziewczyna zaczęła negatywnie myśleć o
swoim partnerze najlepiej jest zakotwiczyć negatywny stan i
połączyć go z jej chłopakiem i dodać o tego pozytywna kotwicę
połączoną z Tobą, wygląda to w ten sposób:
„Wiesz ostatnio zastanawiałem się nad tym, jak to jest, że ludzie
dzielą się na dwie grupy. Pierwsza z nich to wyjątkowe osoby
zaczynają wzbudzać w tobie uczucie całkowitego zaintrygowania
oraz poczucie bezpieczeństwa. I gdy rozmawiasz z tą osobą
(pokaż na siebie) zaczynasz odkrywać, że czujesz się wyjątkowo
komfortowo, nawet do tego stopnia, że zaczynasz mieć ochotę
na wspólne doświadczenia… ze mną tak jest, że uważam, że
takie osoby trafiają się niezwykle rzadko. Drugą grupą osób, to
takie osoby, które są całkowicie fałszywe, aż do tego stopnia, że
gdy o nich pomyślisz to zaczynasz uświadamiać sobie jak bardzo
czujesz się przy nich źle. Mówiąc im o każdym swoim sekrecie
ponosisz ryzyko, iż oni nie zachowają tajemnicy oraz nie wiesz,
co takiego mówią za plecami na twój temat…(podczas opisu tych
negatywnych stanów nieufności oraz fałszywości wykonuj ruch
powtórzysz ten ruch, uaktywnisz kotwicę negatywnych stanów,
a zrobisz to wtedy, gdy zaczniesz mówić o jej chłopaku).
Teraz złam jej stan, czyli zacznij rozmawiać na zupełnie inny
temat niż przed chwilą. Gdy już to zrobisz, możesz zadać jej
pytanie odnoszące się do partnera, przykładowo: „co tam
słychać u twojego chłopaka?". Podczas zadawania tego pytania
uruchom kotwicę negatywnych stanów. To sprawi, że kobieta na
nieświadomym poziomie połączy swojego partnera z negatywnymi
stanami, które zostały zakotwiczone na ruch ręki w bok.



Lekcja 19 - Głos
Wysokość tonu
Wyróżniamy trzy rodzaje tonu głosu
- opadający
- wznoszący
- stały
Zazwyczaj, gdy wydajemy komuś polecenia, robimy to w tonacji
opadającej oraz używamy trybu rozkazującego. Jeżeli pytamy
kogoś o coś, wykorzystujemy do tego tonacje wznoszącą.
Podczas wypowiadania patternów należy pamiętać, aby każde z
poleceń wypowiadać w tonacji opadającej, ponieważ to sprawi,
że nieświadoma część umysłu kobiety odbierze to jako polecenie
w trybie rozkazującym. W poniższych patternach pogrubioną
czcionką zostały wyróżnione ukryte polecenie, które należy
zaakcentować tonacją opadającą:
„Wiesz jak to jest gdy… spotykasz kogoś pierwszy raz… i ta
osoba sprawia że… zaczynasz całkowicie kierować swoja
uwagę na nią"
Fragment „zaczynasz całkowicie kierować swoją uwagę" jest
poleceniem, które należy wypowiedzieć w tonacji opadającej, po
wykonała. Należy pamiętać, aby opadający ton był subtelny i
naturalny.
„ Czy kiedykolwiek darzyło ci się… spotkać taką osobę… przy
której uświadomiłaś sobie…że zaczynasz czuć się
podniecona ?"
„Jakby to było… gdybyś w tej właśnie chwili… zaczęła
uświadamiać sobie… że z jakiś tajemniczych powodów…
zaczynasz czuć się coraz bardziej bezpiecznie "



Lekcja 20 - Akcentowanie stanów emocjonalnych
W poprzednich rozdziałach dowiedziałeś się, w jaki używać
ukrytych poleceń, charakteryzujących określony stan. Teraz
dowiesz się, które słowa i w jaki sposób należy akcentować w
zależności od zastosowanego stanu emocjonalnego.
1) Przykład
motorze . Z jednejstrony czujesz ten dreszczyk adrenaliny
przepływający przez twoje ciało i odczuwasz to nagłe
narastające uczucie przerażenia , że coś ci się może stać, z
drugiejstrony czujesz się bezpieczna . Jak to jest, gdserce
ci wali? To jest tak, jak gdjesteś z kimś związana , ktoś, do
kogo czujesz sympatie , czasem się boisz jednocześnie masz
też tą świadomość, że czujesz się z nim bezpieczna .
Wyrazy pogrubione wypowiadaj tak jakbyś sam doświadczał te
stany, które one charakteryzują.
Jedziesz na motorze - Poczuj, że to właśnie robisz i swoim
głosem odpowiednio przekaż emocje charakteryzujące to
zachowanie.
natychmiast, poczuj jak to jest mieć ten dreszcz adrenaliny i
dostosuj odpowiednio ton i tempo głosu.
Czy już zaczynasz dostrzegać, jak bardzo potężna moc tkwi w
sposobie używania tonu Twojego głosu? Dostosuj tempo i ton
głosu odpowiednio do wywoływanego stanu emocjonalnego. Mów
wolno, pozwól by umysł kobiety odpowiednio przetrawił to, co do
niej mówisz. Wpierw wejdź w stan, odczuj ten stan i dopiero
dostosuj tempo i ton głosu.

Lekcja 21 - Zasada kontrastu
Zestawienie porównania dwóch podobnych do siebie stanów
emocjonalnych implikuje silniejszy z nich stan lub oba
jednocześnie, jeśli różnica pomiędzy nimi jest bardzo mała.
Zasada kontrastu polega na opisywaniu zbliżonych stanów, co
powoduje, że kobieta podczas ich porównywania zaczyna na
przemian w nie wchodzić.
zakochaniem a pożądaniem? (umysł człowieka te oba stany musi
porównać i przetworzyć, wchodząc w nie na zmiane). Mnie się
wydaje, że różnica polega na tym, że zachodzi to w różnych
miejscach. To jest tak, że jesteś w obecności tego mężczyzny i
z jakiś tajemniczych powodów zaczynasz go pożądać i gdy
rozmawiasz z nim, patrzysz się na niego i słuchasz jego głosu i
czujesz ten szczególny rodzaj doznania, który mówi Ci, że to jest
właśnie ten mężczyzna, który zaczyna ciebie z jakiś
tajemniczych sposobów pociągać. W pewnej chwili zaczynają ci
przychodzić do głowy różne myśli… wyobrażenia i fantazje na
jego temat. Znasz to uczucie prawda? Z zakochaniem jest
troszkę inaczej. Przebywasz z tą osobą trochę czasu a potem
wracasz do domu i w głowie masz obraz tej osoby i zaczynasz
sobie wyobrażać jak robisz z nim różne rzeczy, jak dobrze się z
nim bawisz, chodzisz z nim do kina i trzymacie się za rękę.. i
słyszysz głos w swojej głowie… który mówi ci „tak to jest ktoś
kogo kocham". Czy pamiętasz, kiedy ostatni raz byłaś w kimś
zakochana? We mnie tkwi taki pogląd, że z niektórymi ludźmi tak
jest, że zajmuje im to wiele czasu, natomiast z innymi dzieje się
to w tej chwili". Czy potrafisz przypomnieć teraz sobie to
uczucie?"
Myślałaś kiedyś nad tym, jaka jest różnica między
zaintrygowaniem a zaciekawieniem? Z zaintrygowaniem to jest
tak, że przebywasz trochę czasu z jakąś osobą, może to być
ktoś, kogo lubisz lub ktoś, kogo kochasz, rozmawiasz z nim
niego, słuchasz jego głosu i nagle zauważasz, że ten mężczyzna
w jakiś tajemniczy sposób ciebie intryguje, w pewnym momencie
uświadamiasz sobie, że jest to ten mężczyzna (wskazujesz na
siebie), o którym chcesz wiedzieć wszystko i doskonale wiesz, że
wszystko, co uczyni ten mężczyzna(pokaż na siebie) staje się
dla ciebie wyzwaniem. Ja w swoim życiu spotkałem kilka takich
osób. Z zaciekawieniem natomiast jest tak, że dzieje się to w tej
chwili. Pamiętasz, kiedy ostatni raz byłaś kimś lub czymś
zaciekawiona? Mnie zdarza się to dosyć często. Czy potrafisz
przypomnieć teraz sobie to uczucie?



Lekcja 22 - Potwierdzenie stanu sensorycznego
Potwierdzenie stanu sensorycznego to nic innego jak
potwierdzenie bieżącego doświadczenia kobiety, sytuacji, w
której właśnie się znajduje. Dzięki temu otrzyma poczucie
zrozumienia, a to sprawi, że będzie bardziej podatna na Twoje
sugestie. Dzięki potwierdzeniu stanu sensorycznego, kobieta na
poziomie świadomym odczuwa zrozumienie z Twojej strony co
jest niezbędne do budowania odpowiedniego raportu.
Kobieta : Ach jestem taka zmęczona po dzisiejszej pracy, że nie
mam siły na wyjście z tobą do pubu.
Ty : Tak jesteś zmęczona, bo w końcu tyle dzisiaj pracowałaś,
ale wiem, że dzisiaj jest wyjątkowa okazja do spędzenia miłego
wieczoru
Kobieta : Nie zadzwoniłeś do mnie pomimo tego, że obiecałeś
Ty : Tak masz racje, nie zadzwoniłem do ciebie pomimo tego, że
obiecałem, ale osoba tak inteligentna i sympatyczna jak ty
powinna się domyśleć, że aktywni ludzie w dzisiejszych czasach
są tak zabiegani, że zapominają o wielu bardzo ważnych
rzeczach.
Słowo „ALE" działa na umysł w bardzo specyficzny sposób gdyż
użyte w zdaniu sprawia, że cześć zdania przed słowem „ale"
zostaje unieważniona na poziomie nieświadomym. Oznacza to, że
po słowie „ale" możesz umieścić dowolną sugestie. Należy
pamiętać, że część zdania, przed „ale" nie może nawiązywać
treścią do części zdania znajdującego się, po „ale". Przykład:
Kobieta : Poświęcasz mi mniej czasu niż kiedyś!
Ty : Tak to prawda widujemy się ostatnio rzadziej, ale czy nasze
dzisiejsze spotkanie nie jest bardzo interesujące".
W tym zdaniu zostało użyte potwierdzenie stanu sensorycznego,
następnie zastosowany został kasownik „ale", który spowodował
unieważnienie tej części zdania i otworzył drogę do zastosowania
sugestii, ponieważ „ale" nie tylko kasuje część zdania
znajdującego się przed nim ale też i ukierunkowuje uwagę
słuchacza na część zdania znajdującą się po „ale".



Lekcja 23 - Presupozycje
Presupozycje są to struktury lingwistyczne, które wyrażają się
poprzez założenia, które ktoś wykona, jeżeli zaakceptuje zdanie
na poziomie świadomym. Umysł nieświadomy nie zauważa tych
założeń, ponieważ koncentruje się na zupełnie innych częściach
zdania. Często bardzo dobrym rozwiązaniem jest tworzenie
presupozycji w formie pytań, gdyż, jeżeli kobieta zacznie
zastanawiać się nad zadanym pytaniem to automatycznie jej
przedstawiamy kilka przykładów:
1. Presupozycje czasowe ( po, zanim, podczas )
„Jak chciałabyś spędzić czas po tym jak się ze mną umówisz?"
Założenie: umówisz się ze mną
„Zanim podasz mi swój nr telefonu, chciałbym powiedzieć ci
fascynującą rzecz" Założenie: podasz mi swój nr telefonu
Podczas kiedy będziesz się zastanawiała nad tym, co ci dziś
powiedziałem, ja pójdę zamówić coś do picia, wolisz kawę czy
herbatę?"
Założenie: będziesz się zastanawiała nad tym, co powiedziałem,
tak długo, dopóki ja nie wrócę z kawą lub herbatą
2. Presupozycje pozornego wyboru
wyboru, które obie są dla Ciebie korzystne i nie ma znaczenia,
która z opcji zostanie wybrana. Przykład:
„Wolisz spotkać się ze mną we wtorek czy w piątek? Bo wiesz
wolałbym żeby decyzja należała do ciebie". Założenie: spotkasz
się ze mną.
„Bardziej preferujesz żebym to ja jutro do ciebie zadzwonił, czy
to ty wolałabyś do mnie zadzwonić?". Założenie: jutro
skontaktujemy się telefonicznie



Lekcja 24 - Implikacje
Implikacje są to związki przyczynowo skutkowe, dzięki nim
możemy łączyć dowolne sugestie w jedną całość. Wpływają one
na nieświadomy umysł z wielką siłą. Najkorzystniej łączyć
implikacje z potwierdzeniem stanu sensorycznego(z bieżącym
doświadczeniem rozmówcy). Jedną z kilku implikacji jest użycie
spójników „oraz", i". Przykładowo: siedzisz właśnie przed
monitorem i zaczynasz się zastanawiać jak bardzo podoba ci się
potwierdzenie stanu sensorycznego (siedzisz właśnie przed
monitorem), natomiast druga część to sugestia (zaczynasz się
zastanawiać jak bardzo podoba ci się ten program). Spójnik „i"
łączy potwierdzenie bieżącego doświadczenia z naszą sugestią i
dzięki temu umysł akceptuje obie części zdania na poziomie
nieświadomym jako jedną całość. Poniżej przedstawiamy kilka
przykładów implikacji z tymi spójnikami:
- Widzę, że słuchasz moich słów i zaczynasz doceniać ich
wartość
- Można nie wierzyć w miłość i jednocześnie poczuć, że
zaczynasz pierwszy raz się w kimś zakochiwać (pokaż na siebie)
- Siedzisz sobie tutaj ze mną, rozmawiasz oraz dostrzegasz
szczególną wartość tej rozmowy
Kolejne implikacje, czyli związki przyczynowo-skutkowe to słowa:
„spowoduje ", sprawi ", wywoła ":
- Spotkanie ze mną sprawi, że otrzymasz wiele fascynujących
wrażeń
- Rozmowa z mną wywoła w tobie te uczucia, o których zawsze
marzyłaś
- To, że tutaj siedzimy i rozmawiamy, spowoduje, że zaczniesz
Ostatnią grupą implikacji, które łączy bieżące doświadczenie
rozmówcy z naszą sugestią są implikacje zawierające zwrot
„oznacza, że ". Oto kilka przykładów ich użycia:
- To, że z uwagą słuchasz moich słów oznacza, że są one dla
ciebie ważne
- To, że zdecydowałaś poświecić swój czas, aby móc się ze mną
spotkać oznacza, że chciałaś w bardzo interesujący sposób
spędzić wieczór



Lekcja 25 - Negacje
W dzisiejszych czasach słowo „NIE" jest widoczne niemalże
wszędzie. Na pewno nie raz zdarzyło się Tobie być poproszonym
przez kogoś o wyświadczenie jakiejś przysługi i pewnie właśnie
wtedy ta osoba powiedziała do Ciebie: „tylko nie zapomnij zrobić
tego". Następnie z jakiś dziwnych przyczyn przysługa, o która
zostałeś poproszony całkowicie wyleciała Ci z głowy i pewnie
przypomniałeś sobie o niej dopiero przy ponownym spotkaniu z tą
wakacjach", to zapewne zauważysz, ze mimo zakazu w Twoim
umyśle pojawiły się prawdopodobnie obrazy, dźwięki lub uczucia
kinestetyczne związane właśnie z zeszłorocznymi wakacjami.
Nieświadomość posługuje się bardzo prostym językiem nie
rozumie czasów, nie odróżnia zdań biernych od oznajmujących
oraz zaprzeczeń. Jeżeli napiszemy „nie przypominaj sobie, jakie
to jest uczucie, kiedy wchodzisz do lodowatej morskiej wody" to
Twój nieświadomy umysł będzie musiał przywołać ten. Dlaczego
Twoja nieświadomość reaguje w ten sposób? Odpowiedź jest
prosta, umysł, kiedy dostanie jakiś zakaz, musi najpierw w swoich
zasobach odszukać to, o czym ma nie myśleć, aby móc tą myśl
powstrzymać. Bardzo często z powodu nieznajomości działania
słów ludzie sabotują swoje wysiłki używając zdań typu: „tylko się
na mnie nie złość", „nie zgub tego", „nie zapomnij kupić…" itp.
Zamiast powyższych zwrotów powinniśmy mówić „uspokój się",
„przestań się denerwować", „pamiętaj, aby kupić". Słowo „nie"
ma swe właściwości tylko w zdaniach rozkazujących. Jeżeli ktoś
Ci mówi „nie zapomnij", to tak jakby dawał nieświadomej części
Twojego umysłu polecenie „zapomnij". Nie oznacza to jednak, że
mamy wcale nie używać „nie", wręcz przeciwnie, jest to
doskonałe narzędzie do wydawania poleceń kobiecie.
Przykładowo:
- Naprawdę nie powinnaś…
- Nie śpiesz się…
- Nie myśl o…
- Nie zastanawiaj się nad…
- Nie jest konieczne żebyś…
- Naprawdę nie wyobrażaj sobie, że
- Zapewne nie masz tyle odwagi byś (wyzwanie)
- Większości ludzi nie starcza wyobraźni (wyzwanie)
- Ludzie naprawdę nie potrafią … (wyzwanie)
- Nie przypominaj sobie jak to było
- Nie myśl jak to będzie ( łącz z presupozycją zmiany czasu -
jeszcze nie teraz)



Lekcja 26 - Cytaty
Dzięki cytatom możemy swobodnie powiedzieć kobiecie dowolną
treść, ponieważ to nie my wypowiedzieliśmy ją bezpośrednio.
Umysł świadomy skupia się na opisie sytuacji, osób zdarzeń,
natomiast umysł nieświadomy przyjmuje i absorbuje wnętrze
cytatu. Przykład:
„Moja przyjaciółka Bogusia zupełnie spontanicznie powiedziała mi
teraz dostępne, jutro może stać się nieosiągalne"
W powyższym zdaniu świadomy umysł skupił się na części „Moja
przyjaciółka Bogusia zupełnie spontanicznie powiedziała mi
kiedyś", natomiast umysł nieświadomy zaabsorbował część „Weź
dostępne, jutro może być nieosiągalne" i odebrał jako polecenie.
Cytaty są doskonałą techniką, w której możesz umieścić dowolną
i bardzo odważną sugestie, gdyż cytowane słowa nie są
wypowiadane bezpośrednio przez Ciebie.
„Kiedy się waham z podjęciem decyzji, słyszę głos w swojej
głowie: „ Przestań się wahać, bierz się do dzieła!"
Kolejny przykład cytatu, który zawiera polecenie odnoszące się
do nieświadomej części umysłu kobiety.



Lekcja 27 - Przeramowanie
Z pewnością rozmawiając z kobietą kiedyś usłyszysz słowa: „ Czy
ty nie próbujesz mnie jakoś oczarować?", „Czy to oby są na
pewno twoje słowa?", "Wyczuwam jakiś podstęp w tym, co
mówisz" itp. Co należy zrobić w takiej sytuacji aby kobiecie
zrobiło się głupio, że w ten sposób do Ciebie powiedziała? Muisz
wtedy zastosować technikę przeramowania, czyli zmiany
kontekstu znaczenia informacji. Jest to bardzo pomocna
zarzuci, będziesz mogli zastosować „unik". Wzór struktury
przeramowania: To, że A wcale nie oznacza B, to znaczy, że C.
Poniżej przedstawiamy przykłady przeramowania:
Kobieta: Ty chcesz mi coś wmówić albo mnie oszukać!
Ty: To, że tak mówię wcale nie oznacza, że chcę ci cos wmówić
albo ciebie oszukać, to znaczy, że chcę być z tobą szczery i
myślałem, że nie zranisz moich uczuć. Wielka szkoda, że akurat
mówisz mi to teraz
Kobieta: Wyczuwam jakąś manipulacje w Twoich słowach
Ty: To, że w ten sposób do Ciebie mówię nie oznacza, że chcę
Ciebie zmanipulować, to po znaczy, że chciałem być wobec
Ciebie szczery. Czuję się niezwykle rozczarowany, że
powiedziałaś mi coś takiego.
Kobieta: Nigdy mi nie dajesz dojść do zdania, wcale mnie nie
Ty: To, że zawsze tyle mówię, nie oznacza, iż Ciebie nie szanuje,
to po prostu znaczy, że przy Tobie czuję się w bardzo
zrelaksowany i wypoczęty. Chyba nie wolałabyś abym ciągle
milczał?
Kobieta: Nigdy mnie nie słuchasz! Zawsze muszę powtarzać
wszystko dwukrotnie!
Ty: To, że często jestem zamyślony, kiedy do mnie mówisz nie
oznacza, że Ciebie nie słucham, to po prostu świadczy o tym, że
tak na mnie wpływasz, iż czasami nie jestem w stanie się skupić



Lekcja 28 - Ruchy oczu (LEM)
Dzięki umiejętności rozpoznawania wzrokowych wskazówek
systemu reprezentacji możemy określić, jaki system reprezentacji
posiada kobieta, z która rozmawiamy. Wcześniej poznałeś już
predykaty słowne, czyli słowa, dzięki, którym możesz rozpoznać,
jaki nawyk myślenia ma dana osoba (czy jest kinestetykiem,
wzrokowcem, słuchowcem). Gdy zaczniesz czytać dalej nauczysz
się na podstawie ruchu gałek ocznych rozpoznawać podstawowy
system reprezentacji kobiety oraz stwierdzać, jakie procesy
myślowe dzieją się w danej chwili w jej umyśle. Jeżeli zaczniesz
układać patterny trafiające konkretnie do systemu reprezantacji
kobiety, to zaczną one działać znacznie efektywniej. Zapewne
nie raz zauważyłeś, iż osoby mówiące na ten sam temat, nie
mogły się dogadać. Mówiły o tym samym, lecz każda z osób
przedstawiała daną rzecz w zupełnie inny sposób. Oznacza to, że
ci ludzie mieli najprawdopodobniej inne systemy reprezentacji. Do
dzisiaj zdarzają się takie sytuacje, w których uczeń pod okiem
pierwszego nauczyciela osiąga niezbyt zadowalające wyniki,
natomiast, gdy trafi pod opiekę drugiego, zaczyna osiągać
wspaniałe rezultaty. Takie sytuacje spowodowane są głównie
różnicami w systemach reprezentacji. Znacznie trudniej będzie
się dogadać osobie posiadającej system wzrokowy z
kinestetykiem, niż ze wzrokowcem. Taka sama sytuacja dotyczy
patternów. Jeśli załóżmy Ty jesteś słuchowcem, a kobieta, którą
właśnie uwodzisz ma system kinestetyczny, to znaczy, iż musisz
się przestawić na generowanie patternów w tym właśnie
systemie. Nie oznacza to jednak, że musisz je tworzyć tylko w
tym systemie, wręcz przeciwnie! Należy używać wszystkich
systemów(dla efektu hipnotycznego), lecz z przewagą systemu,
który posiada kobieta. Sytuacja jest ułatwiona w przypadku, gdy
kobieta ma mieszane systemy, jest np. wzrokowco-słuchowcem.
Zasady ruchu oczu LEM mogą być całkowicie odwrotne dla osób
leworęcznych, z racji tego, że ich półkule mózgowe są
wyjątki, i niektóre osoby mogą mieć nieco inne ruchy gałek
ocznych, z powodu różnych strategii myślenia, jednak dla
większości osób są one prawidłowe. Wzrokowiec podczas
rozmowy, będzie głównie kierował oczy ku górze, słuchowiec
będzie ruszał nimi w poziomie, a kinestetyk zwracał je często w
dół. Podczas rozmowy z kobietą, obserwuj, w jaką stronę
podążają jej gałki oczne, da Ci to niezwykle cenną informację, w
jakim systemie reprezentacji powinieneś do niej mówić, aby
dokładniej widziała(wzrokowiec) lub słyszała(słuchowiec) albo
czuła(kinestetyk) to, co chcesz jej przekazać.



Lekcja 29 - Przywoływanie obrazów
Jeżeli zadam pytanie: „przypomnij sobie jak wygląda Twoja
kuchnia?" to najprawdopodobniej nieświadomie zwrócisz oczy w
górny lewy róg(patrząc jako obserwator - górny prawy róg). Jest
to sposób, w jaki większość praworęcznych osób przypomina i
przywołuje sobie obrazy. Najczęściej osoby mówiące prawdę
kierują oczy właśnie w tą stronę, ponieważ przywołują zdarzenia,
w przeciwieństwie do osób kłamiących, które muszą tworzyć i
odpowiedzi wiążą się z systemem wzrokowym. Zadając je drugiej
osobie możesz zauważyć nieświadomy ruch oczu w górę i na
prawo. Częste sięganie wzrokiem do góry wskazuje na wzrokowy
Która Twoja koleżanka ma najbardziej zwariowaną fryzurę?
Jak wygląda sklep, który najchętniej odwiedzasz?
Jaki kolor pudełka ma program Powerful Seduction 2?
Jak wygląda Twoja okolica nocą?
Jakie kształty ma twój dom?



Lekcja 30 - Kreowanie obrazów
Zadając Tobie pytanie: "jakbyś wyglądał w wielkich różowych
okularach" nieświadomie wykonasz ruch oczu w górę i na prawo
(patrząc od strony obserwatora - w górę i na lewo), ponieważ
Twój umysł będzie musiał wykreować obrazy, aby móc
odpowiedzieć na pytanie i żeby to zrobić sięgnie do odpowiedniej
części mózgu, która odpowiada za proces kreowania obrazów.
Należy zwrócić uwagę na to, iż bardziej prawdopodobne jest to,
że osoba kłamiąca zacznie przeprowadzać proces kreowania
obrazów niż ich przywoływania. Ważna rzeczą, jest fakt, iż osoba
znajdują się pytania, do których odpowiedź wymaga kreowania
obrazów.
Jak będziesz wyglądał za 10 lat?
Wyobraź sobie siebie z wielkim tatuażem na plecach.
Jak wyglądałaby fioletowa owca?
Wyobraź sobie swoja idealną kobietę.
Lekcja 31 - Przywoływanie dźwięków
Jeżeli zadam pytanie: „jak zaczyna się Twój ulubiony utwór
muzyczny?" to Twoje oczy najprawdopodobniej nieświadomie
zwrócą się w poziomie na lewo(z punktu widzenia obserwatora -
w poziomie na prawo). Jest to ruch odpowiadający za
przywoływanie wspomnień słuchowych. Należy jednak uważać,
ponieważ pytania, które mają na celu ustalenie systemu
reprezentacji, wyznaczają sekwencję systemów, jaka musi być
to, że jeżeli zadam pytanie: „czy możesz przypomnieć sobie
najgłośniejszy samochód, jaki kiedykolwiek słyszałeś?" to Twój
umysł może najpierw przywołać obraz samochodu (poprzez ruch
oczu w górę i na lewo) i dopiero w następnej kolejności usłyszeć
dźwięk silnika poprzez skierowanie gałek ocznych w lewą stronę
w poziomie. Ciekawostką jest to, że gdy chcemy ustalić czy
dana osoba mówi prawdę, gdy cytuje czyjeś słowa, to możemy
wtedy zadać pytanie: „co dokładnie powiedziała Ci ta osoba?".
Jeżeli testowany przez nas człowiek wykona ruch gałek ocznych
odpowiadający za przywoływanie dźwięków, najprawdopodobniej
oznacza, iż mówi prawdę, lecz jeśli zacznie konstruować dźwięki
to możemy podejrzewać, że kłamie. Należy pamiętać, iż osoby
leworęczne wykonują ruchy oczami odwrotnie do osób
praworęcznych, z racji tego, iż mają zamienione półkule mózgowe
słuchowy system reprezentacji. Oto przykładowe pytanie
powodujące przywoływanie dźwięków:
Jak brzmi dźwięk gitary elektrycznej?
Czy możesz usłyszeć w pamięci swój ulubiony utwór?
Jak brzmi głos Twojego ojca?
Jaki masz dzwonek w swoim telefonie komórkowym?



Lekcja 32 - Kreowanie dźwięków
„Jak brzmiałby dźwięk klaksonu pod wodą?" po przeczytaniu tego
pytania najprawdopodobniej wykonałeś ruch oczu w poziomie w
prawo (patrząc z punktu obserwatora - w poziomie w lewo). Jest
to nieświadomie wykonywany ruch podczas procesu kreowania
dźwięków. Ludzie często zwracają oczy w tą stronę, gdy kłamią
cytując czyjeś słowa (po prostu zaczynają kreować dźwięki, które
niby usłyszeli). Oto przykładowe pytania powodujące kreowanie
dźwięków:
Jak brzmiałby Twój ulubiony utwór zagrany o kilka tonów wyżej?
Jak brzmiałby hymn zaśpiewany przez 10 osób?
Jakie brzmienie miałby Twój głos przez megafon?



Lekcja 33 - Uczucia kinestetyczne
Gdy zadam pytanie: „jakie to uczucie gdy wkładasz rękę do bardzo
zimnej wody?" to podczas zadawania tego pytania zwrócisz swoje
gałki oczne w dół na prawo (z punktu widzenia obserwatora - w dól
na lewo). Ludzie praworęczni wykonują ten ruch podczas procesu
doznawania uczuć kinestetycznych(dotyku, smaku, węchu). Osoby
mające kinestetyczny system reprezentacji najczęściej będą
kierowały swój wzrok właśnie w tym kierunku. Oto kilka
przykładowych pytań, na których udzielenie odpowiedzi wymaga
wywołania uczuć kinetsteycznych:
Jakie to wrażenie, gdy ma się twarz posmarowaną kremem?
Jak smakuje przesolona zupa?
Jaki zapach mają Twoje ulubione perfumy?
Czy pamiętasz, jakie to jest uczucie być bardzo głodnym?


...PuT BeAuTiFulL WoMeN UnDeR YoUr SpElL...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wrogowiehordy.pun.pl www.tibiaservgm.pun.pl www.ekonomiapwsztarnow.pun.pl www.ally-mcbeal-rpg.pun.pl www.piastbialystok.pun.pl